aspa pulma

Mitä asiakaspalvelutyö vaatii sinulta?

Asiakaspalveluala on monelle ensimmäinen askel työelämään. Puhelimitse tapahtuva asiakaspalvelu poikkeaa muusta siinä, ettei asiakasta näe ja siten et pysty reagoimaan asiakkaan ilmeisiin ja eleisiin, kuten normaalissa kanssakäymisessä.

Onnistuaksesi puhelinpalvelijana sinulla tulee olla:

  • Aitoa halua auttaa asiakkaita langan toisessa päässä
  • Innostusta asiakaspalvelutyöhön
  • Uskallusta heittäytyä palvelutilanteisiin
  • Hyvät kuuntelu- ja keskustelutaidot
  • Oma-aloitteisuutta ja positiivista asennetta
  • Halua työskennellä ihmisten kanssa ja osana tiimiä
KATSO KAIKKI ASIAKASPALVELUN AVOIMET TYÖPAIKAT!
aspa money-1

Asiakaspalvelutyön parhaat puolet

Asiakaspalvelu yhdistää samanhenkisiä ihmisiä. Palvelemalla asiakkaita puhelimitse, sinulla on mahdollisuus kehittyä asiakaspalvelijana mm. silloin, kun kohtaat työssäsi erilaisia tilanteita ja pääset ratkomaan pulmallisia ongelmatilanteita. 

Parasta puhelinpalvelutyössä on:

  • Tiimit ovat yhtenäisiä ja pääset tutustumaan erilaisiin ihmisiin eri kokemustaustoilla
  • Tehtävään perehdytetään, joten sinun ei tarvitse olla valmis ammattilainen
  • Työn joustavuus; monesti pystyt vaikuttamaan työvuoroihisi ja työskentely nykypäivänä onnistuu usein myös etänä.
  • Työstä saatu kokemus on investointi tulevaisuuteesi, josta voit hyötyä urapolkusi joka käänteessä.
KATSO KAIKKI ASIAKASPALVELUN AVOIMET TYÖPAIKAT!
uusi 26-9

Voisiko Aurinkorannikon toimistomme olla sinun seuraava työpaikkasi?

Tule rakentamaan omaa uraasi ja työyhteisömme tulevaisuutta Espanjaan! StaffPoint Aurinkorannikko on Mijasissa toimiva aurinkoa täynnä oleva työyhteisö. Meillä työskennellään laidasta laitaan niin asiantuntija-, asiakaspalvelu- kuin esimiestehtävissä.

Lue lisää työskentelystä Espanjassa!